ltruen

Aplankykite mus Facebook'e

 
Muzikos magijos salono kokybės politika

 

 

1. UAB Muzikos magijos salonas padeda savo klientams apsirūpinti aukšto lygio ("high end" kategorijos) garso atkūrimo sistemomis.

 

2. Garso (taip pat ir vaizdo) sistemos projektuojamos pagal kliento sąlygas, parenkant geriausius komponentus pagal kliento nustatytą biudžetą ir instaliuojamos bei derinamos kliento patalpose.

 

3. Komponentus teikia mūsų partneriai iš skirtingų šalių, pelnę daug tarptautinių apdovanojimų ir prestižinių įvertinimų su kuriais bendraujame tiesiogiai. Klientui suteikiam visa informaciją apie produktų gamintojus, jų kompanijų pasiekimus, planuojamų naudoti komponentų ypatumus. Tai klientams užtikrina geriausiai pagrįstas kainas ir realias garantijas, aparatūros eksploatacijos metu kylančių klausimų greitam ir kokybiškam sprendimui.

 

4. Kuriant sistemas vertinama ir patalpų akustika. Klientas informuojamas, jei yra trūkumų ir pateikiamos rekomendacijos dėl jų pašalinimo. Jei yra poreikis ir techninės galimybės, tai patalpos akustinis paruošimas gali būti atliktas pagal atskirą užsakymą.

 

5. Klientams siūlomi tik tokie tikro garso sprendimai, kurie išbandyti autoritetingose laboratorijose ir aprašyti profesionalioje literatūroje, arba pačių išbandyti salone. Aparatūros, kurios, mūsų nuomone, neverta rinktis muzikos klausymui, - klientams nesiūlome, neužsakinėjame, neparduodame, nepriklausomai nuo kainų kategorijos.

 

6. Garso sistemos, pilnai sukomplektuotos (nuo šaltinio iki garsiakalbių) preliminariai demonstruojamos klientui salone, instaliuojamos ir derinamos kliento patalpose nemokamai. Tuo siekiama, kad klientai turėtų profesionaliai suderintas sistemas, užtikrinančias geriausią įmanomą atitinkamai biudžeto kategorijai garsą.

 

7. Sprendimą dėl to, ar sistema pakankamai gera, kad ją būtų galima siūlyti klientui, priima salono darbuotojai, vadovaudamiesi savo supratimu apie garsą, rinką ir ekonominį prasmingumą. Sprendimą dėl to, ar sistema  pakankamai gera, kad ją vertėtų pirkti - priima pats klientas. Kad įvyktų pardavimas, sprendimui dėl sistemos tinkamumo turi pritarti abi pusės.

 

8. Visiems klientams, įsigijusiems garso sistemą, be privalomų garantijų teikiamos papildomos techninio aptarnavimo paslaugos. Klientai aprūpinami visomis reikalingomis priemonėmis, eksploatacinėmis medžiagomis ir elementais (kartridžai, lempos, izoliatoriai ir t.t.) aparatūros priežiūrai. Klientams, įsigijusiems plokštelių grotuvus, pirmumo tvarka siūlomos naujai gaunamos vinilo plokštelės.

 

9. Salono darbuotojai konsultuoja klientus apie galimą ir prasmingą jų anksčiau įsigytos aparatūros pagerinimą ("upgrade") ir aprūpina atitinkamais komponentais ar papildomais elementais. Aparatūra, anksčiau įsigyta Muzikos magijos salone, priimama komisinei prekybai nepriklausomai nuo įsigijimo datos, suderinus su klientu kainą ir sąlygas.

 

10. Jei, tai ką siūlo Muzikos magijos salonas, neatitinka kliento užklausos, tai jam suteikiama turima informacija apie kitus analogiškų paslaugų tiekėjus ir įrenginių pardavėjus.

 

UAB "Muzikos magijos salonas" įkūrėjas

Artašės Gazarian

2007 10 10

 

Muzikos magijos salonassalonas@muz.lt +370 685 39618
Kretingos g. 24A 92211Klaipėda